آيينآيين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

آيين سلیمانی راد

اولین شعر پسرم....

1392/7/23 22:50
نویسنده : مامان ليلي
2,571 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش دیدم پسرم مشغول گفتن چند جمله نسبتا" نا مفهوم ولی با نظم و قافیه!!! بود... و قناریا دور سرش جمع بودن و   niniweblog.com

من هم ذهنم مشغول بود که آخه این وروجک  چی داره میگه؟ که حتی من مامان هم نمیتونم متوجه شمniniweblog.com

خلاصه یه روز که داشتم براش شعر میخوندم  دیدم پسرم با همون جملات داره با من همراهی میکنه!!niniweblog.com

واااای بازم ذوق زده شدم و کلی خوشحال ....niniweblog.com

                       

اینم از شعر پسرم:

دو  دد                 هوا  دد             بابا  دد

و حالا شعر ما به همراه  مامان :

niniweblog.com

 یه توپ دارم قلقلیه ( آیین :  دو  دد )  

 سرخ و سفید و آبیه

میزنم زمین هوا میره

(آیین  هوا  دد نمیدونی تا کجا میره   من این توپ و نداشتم   مشقامو

 خوب  نوشتم

بابا به من عیدی داد  ( آیین : بابا  دد )

یه توپ قلقلی داد!!!!!!

niniweblog.com

به همین بهانه کوچک باز هم تمام وجودم از شیرینی حضورت سرشار شد...

چه خوب که هستی!niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)