آيينآيين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آيين سلیمانی راد

مادرم روزت مبارک

1392/7/23 22:49
نویسنده : مامان ليلي
1,898 بازدید
اشتراک گذاری

اشتیاق درونم را با کدام جمله می توانم ابراز کنم؟

 کوچکی ام را با دست های خالی ام فریاد می زنم.

 چشم هایم سوسو می زند به سمت آسمان رضایت نگاهت.

 لختی بخند تا جان بگیرد در من شور زندگی!

 کمی نوازش کن گیسوان رها شده در بادم را که من نیازمند محبت خدایی ات هستم.

 امروز روز توست؛ دست کم امروز برای خودت باش!

 

 هیچ وقت میان دوراهیِ من و خودت گیر نکردی و همیشه من را به جای خودت برگزیدی.

 تو هنرمندترین زن روزگاری که خودت را وقف هنر پرورش من کردی.

 آرزوهای دوردستت و حرف های نگفته ات، در سکوتت موج می زند.

 در برابر کوتاهی هایم هیچ شکایتی نکردی و با عفو متواضعانه ات مرا شرمنده کردی.

 «مادر»

 دست های حقیرانه ام را که سبد سبد شکوفه سپاس برایت هدیه آورده است، بپذیر!

  روزت مبارک!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)