آيينآيين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

آيين سلیمانی راد

شيرين كاريهاي پسر من

1390/5/19 13:21
نویسنده : مامان ليلي
856 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي وقته از پسرم نگفتم...نگفتم كه چقدر شيرين شدههههههه

دندوناي پسرم بالاخره  دو تا شد!! هورا و آفرين به آيينم!

niniweblog.com

ديگه بايد مسواك بزنه؛؛كارمون دراومد

    پسر ده ماهه مامان ديگه بابا و مامان ميگه‌البته با كمي اشتباه لپي!!

بهش ميگم بگو مامان ميگه بابا بابا بابا!

بهش ميگم بگو بابا ميگه ماما! نه نه!  ماما!

بالاخره تكليف ما مشخص نشده كي باباست niniweblog.comكي مامان واين وسط" نه نه" چي ميگه!

 

niniweblog.com

هفته پيش بردمش دكتر تغذبه ، از غذا نخوردنش شاكي بودم، با خواهش من دكتر بهش اشتها آور داد و كم كم داره مي خوره و من لذتش و مي برم!!niniweblog.com

 فردا پسرم راهي مشهده نائب الزياره از طرف  تمام ني ني هاست و براي همشون آرزوي سلامتي ميكنه!!

راستييييي تولد پسر عمو سهيل بود ( سهیل جون از آيين 25روز بزرگتره)  عكساش و براتون ميذارم

داداش سهیل تولدت مبارک ایشاللا ١٠٠ ساله بشی خاله جون!

Orkut Scraps - Happy Birthday 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان قندعسل
12 مرداد 90 16:47
مروارید خوشگلت مبارک ایین جونمرفتی مشهد ما رو هم دعا کن عسلکم
ماماني پارسا
15 مرداد 90 15:24
سلام پسر با چشماي شيطون بلا!! خدا حفظش کنه.. با اجازه لينک کردم شمارو




سلام .ممنون از لطفتون.منم لينكتون ميكنم
عموروحاني
15 مرداد 90 18:22
سلام .با مطلب خدا باوري به كودكان به روز شديم .اگه سرزديد خوشحال ميشيم.حق يارتون باشه