آيينآيين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

آيين سلیمانی راد

بابا جونم تولدتون مبارک!!!

1390/10/11 14:02
نویسنده : مامان ليلي
891 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دوستت داريم

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

وعاشقانه تر زیست

میلاد تو

 معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

 

تولدت مبارك...  باباي  مهربونمون

 

 

 

تقديم به پدران وپسران

پدری دست بر شانه پسر گذاشت و از او پرسید:تو میتوانی مرا بزنی یا من تورا؟ پسر جواب داد:من میزنم

پدر ناباورانه دوباره سوال را تکرار کرد ولی باز همان جواب را شنید

با ناراحتی از کنار پسر رد شد بعد از چند قدم دوباره سوال را تکرار کرد شاید جوابی بهتر بشنود. ... ...

پسرم من میزنم یا تو؟ این بار پسر جواب داد شما میزنی؟

پدر گفت چرا دوبار اول این را نگفتی؟؟؟

پسر جواب داد تا وقتی دست شما روی شانه من بود عالم را حریف بودم ولی وقتی دست از شانه ام کشیدی قوتم را با خود بردی!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا محسن
4 آبان 90 18:16
مرسي پسر گلم از تو و مامان خوبت كه به يادم بودين، تشكر فلاوان فلاوان فلاوان فلاوان.....
آسموني ها
22 آبان 90 14:20
به به چقدر قشنگ و با معني كيف كردم مرسي