آيينآيين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

آيين سلیمانی راد

شب آرزوها برایت آرزوها کردم...

1390/3/23 11:24
نویسنده : مامان ليلي
750 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
به امشب به تقدير من عشق تو
 
به حالي که بي من، تو داري قسم
 
به عنوان روزي که بردي منو
 
به حسي که گفتي ميايي قسم
 

به دل خواهي اولين دلهره
 
به گاهي که با من نبودي قسم
 
جدا مي‌شي و مي‌رود خاطره
 
ولي شک نکن من به تو مي‌رسم
 

نشد تا تو هستي من عاشق بشم
 
نشد قلب ما عشقو باور کنه
 
شب رفتنت آرزو مي‌کنم
 
خدا وقت دوريتو کمتر کنه
 

به چشماي تو قبل هر گريه‌اي
 
قسم مي‌خورم ياد تو با منه
 
قسم مي‌خورم بغض اين انتظار
يه روزي تو آغوشمون بشکنه
                                                                                        شعر از فرزاد حسنی
پسندها (1)

نظرات (1)

مامان علیرضا
27 خرداد 90 10:32
چقدر نازه پسر گلتون یه سر به وبلاگ پسر گل منم بزنین اگه از عکساش خوشتون اومد می تونین عکسای پسر جونم برام بفرستین تا با یه هزینه خیلی کم عکسای خوشگل خوشگل براتون درست کنم و بفرستم.