آيينآيين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

آيين سلیمانی راد

پر پر شدم...

1390/7/5 9:27
نویسنده : مامان ليلي
881 بازدید
اشتراک گذاری

 من یه عذر خواهی به پسر نازم بدهکارم...

رروز دوم مهر  روانه مهد کودک شدی....  ولی چه رفتنی!!! اششکی ریختی ... دل همه رو کباب کردی

niniweblog.com

 ببخشید مامان که به هر علتی مجبورم تو رو از خودم دور کنم انقدر وابسته  هم شدیم که دوری عذاب آوره

من درکت میکنم  همه نگاههای پر معنی و چشای پر اشک و همه نق نقات و درک میکنم .الهی که وقتی بزرگ شدی شما هم مامان و درک کنی.

niniweblog.com

امروز دو روزه پسر گلم مریض شده .مثل مرغ پرکندهآرام و قرار نداره.. کارم شده دعا کردن

پنجشنبه همین هفته قصد دارم واست جشن تولد بگیرم .. تا اون روز  خوب خوب شو گلم  به خاطر من و به خاطر خودت!! چرا که میخوام اون روز سالروز سرآغاز  بهترین روزهای  عمرمون بشه...و بهمون خیلی خوش بگذره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)